вівторок, 3 грудня 2019 р.

Тематична бесіда «Здоров*я – найбільша цінність життя»


Так само, як існують вічні філософські теми, існують і  вічні соціальні теми, аспекти життя суспільства, які продовжують обговорюватись і привертати загальну увагу незалежно від країни, політичної ситуації, етапу розвитку суспільства. Однією з таких вічних соціальних тем є тема здорового способу життя, боротьби з шкідливими звичками.

Визначним показником достатку кожної країни є здоров'я молодого покоління.  Сучасна молодь вкрай неграмотна в питанні здорового способу життя. Наркоманія, паління, вживання алкоголю, токсикоманія – часто це вбачається кращим дозвіллям серед певної частини юнаків і дівчат.
Формувати у молодих користувачів уявлення про те, що здоров'я значною мірою залежить від нас самих, пропагувати здоровий спосіб життя, викликати прагнення зберігати та зміцнювати здоров'я,  бажання підтримувати його традиції є важливим напрямком діяльності бібліотеки – філії с.Новоселиця .
Одним із основних напрямків роботи бібліотеки є активна популяризація літератури  про здоровий спосіб життя, профілактику шкідливих звичок.
01.12. 19 в приміщенні школи для молоді проведена тематична бесіда «Здоров*я – найбільша цінність життя» бібліотекарем сільської бібліотеки та психологом.
Чимало зусиль доклали бібліотечні працівники та вчителі для пропаганди в молодіжному середовищі літератури, спрямованої на популяризацію здорового способу життя, попередження і подолання наркоманії, алкоголізму, ВІЛ/СНІДу. Ці заходи носять інформаційний, пізнавальний та дискусійний характер. Під час їх проведення молодь має можливість висловити свою думку, поставити запитання і отримати відповіді на них.Молоді люди на основі наданої інформації матимуть змогу приймати правильні і виважені рішення стосовно збереження власного здоров’я.
Формувати у користувачів уявлення про те, що здоров'я значною мірою залежить від нас самих, популяризувати здоровий спосіб життя, викликати прагнення зберігати та зміцнювати здоров'я- є важливим напрямком діяльності бібліотеки. Будь-яка робота щодо пропаганди здорового способу життя, направлена на вирішення важливої задачі, основна мета якої – збереження майбутнього нації.










Немає коментарів:

Дописати коментар